Training Gastvrijheid
Gastvrijheid
Tevreden gasten zijn de beste reclame voor een bedrijf! Het is daarom van belang dat je medewerkers zich bewust zijn van hun uitstraling en communicatie naar en met de gast. Met de Training Gastvrijheid zorgen wij er voor dat je medewerkers gastgerichter worden, met als doel beroepspassie uit te stralen.
Training Gastvrijheid inclusief Certificaat van Deelname
De Training Gastvrijheid wordt als InCompany training verzorgd, dus in het eigen bedrijf. In de Training wordt aan de hand van praktische voorbeelden en oefeningen eenvoudig uitgelegd hoe je medewerkers gastgerichter kunnen worden. Na afloop van de training ontvangen deelnemers direct het Certificaat van Deelname.
Cursusonderwerpen
Tijdens de cursus komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:
-
wat is gastvrijheid?
-
wat is gastgericht handelen?
-
het Gastvrijheidsconcept
-
non-verbale communicatie (houding)
-
inleven in en anticiperen op de gast
-
omzetgericht bedienen
-
klachtenbehandeling en probleemoplossing
-
omgaan met lastige gasten